we zijn er nog

goh waren me dat even een paar rare weken. In september liet ik fier weten dat ik aan ronde twee begon. Wat ik volhield tot we telefoon kregen dat we mochten afreizen naar het verre Zuiden om onze tweede zoon te gaan bezoeken. Resultaat; spanning, stress, zenuwachtigheid… en heel veel slecht eten. Dagelijks chips en wijn, veel afhaal, veel gefrituur…niet goed bezig.

Twee weken Afrika en een voedselvergiftiging zette me weer even met beide voetjes op de grond. Na Afrika zat ik opnieuw op mijn septembergewicht. De ronde twee die in september vals gestart was moest nu echt beginnen. Ik ben gemotiveerd en ik heb er goesting in.

Gisteren was een goede dag, alhoewel ik een serieuze steek liet vallen bij het ontbijt

Ontbijt: een peer

Tussendoor: niets

Lunch: volkoren crackers met geitenkwark met bieslook en tomaatjes

Tussendoor: een peer

Avond: babyspinazie (rauw) met remoulade van knolselder en gerookte forel. Gecombineerd met een slaatje van witte bonen, sjalot en kerstomaatjes. Twee glazen witte wijn en een kop thee voor het slapen gaan.

Vandaag heb ik al alleszins het ontbijt beter aangepakt

ontbijt: bruin geroosterd brood (1,5 sneetje) met een zachtgekookt eitje en een stukje biologische kaas. Een vers geperst sapje van mandarijntjes en een lekkere kop koffie

Tussendoor: waarschijnlijk fruit

Lunch: de restjes van gisterenavond

Tussendoor: noten

Avond: geroosterde zalm, zwarte linzen en bloemkool

Geef een reactie

