34 dagen, het begint te korten

Nog eventjes en de vakantie kan echt beginnen. Binnen 14 dagen heb ik verlof en binnen 34 dagen lig ik aan het zwembad. Met een paar kilo minder dan een jaar geleden. Voor de moment gaat het gewicht een beetje op en neer. Een kilo erbij, anderhalve kilo er af, een halve kilo erbij, twee kilo er af….

Ik begin het zandloperdieet een beetje onder de knie te krijgen en ik zou het heel graag als constant eetpatroon hebben. Want, ik vertelde het al vaker, ik wil niet “op dieet” zijn. Ik wil gezond eten en in de long run daardoor kilo’s verliezen. En me dus niet slecht voelen als ik, zoals daarnet, een stukje flantaart eet. Maar wel beseffen dat het niet de bedoeling is dat elke dag te doen 😉

Ontbijt: havermoutpap met amandelmelk, verse aardbeien en een noten en zadenmengeling
Tussendoor: aiaiaiaiaiaiaia, een stukje flantaart 😉 en twee kiwi’s
Lunch: sla, tomaten, meloen en wat gerookte hamsnippers
Tussendoor: een appel
Avond: tomatengroentensoep

Geef een reactie

