45 dagen

Eigenlijk wel goed zo’n aftelsysteem. ZO heb ik ook een beetje het gevoel dat de vakantie dichterbij komt. Gisteren trouwens voor het eerst in jaaaaren een nieuwe jeans gekocht. Die mij staat. Waar ik er al heel wat slanker in uitzie. Woepie!

Ontbijt: het wordt afgezaagd….havermoutpap met rijstmelk en meloen. (ik beloof het, van ’t weekend is het iets anders)
Tussendoor: een handvol walnoten
Lunch: een slaatje met de rest van het slaatje van gisterenmiddag en gisterenavond (avocado, tomaten, snijbonen, rode ui, parmezaan en gebakken kip).
Tussendoor: fruit
Avond: omelet met gestoofde tuinmelde, snijbonen en tomaten (mijn pak snijbonen moet op)
Het wordt gestoofde prei met een dakje van parmezaan en polenta/mosterdcrumble met een eitje. Met een tomatenslaatje erbij
 

One thought on “45 dagen

  1. Fijn, je bent weer vertrokken. Fantastisch van die jeans trouwens, die nieuwe blauwe broek ondertussen ook al geprobeerd? En al es gedacht aan jog-wandelen? Enfin, waar ik benieuwd naar ben: dat dakje (parmezaan, polenta, mosterd)! Post je het howtodo eens ajb? Volhouden, he, goed bezig!

Geef een reactie

