46 dagen

mmmmmm, gisteren heb ik me op het witbrood gestort. Echt, ik had daar zoooooooo’n goesting in. Nuja, het had ook een zak chips kunnen zijn, dus al bij al zal het zo erg niet zijn. Ik ben eigenlijk geen broodeter, maar zo koolhydraatarm eten doet wel iets met je lijf. Ook dorst dat ik heb, niet te geloven. Heb gisterenavond nog een paar appelsienen geperst en nog zeker een liter water gedronken voor ik ging slapen. En dan had ik al anderhalve liter binnen tijdens de dag.

Vandaag woensdag, dan ben ik thuis. Altijd iets moeilijker om in the zone te blijven. Maar, ik heb gisteren een nieuw kleedje gekocht (nieuwe supergoedkope tweedehandgeheimadresje ontdekt …. 1,50 euro voor een kleedje!) dat net iets te kort is. Nog twee kilo er af en dat past perfect en is het ideale “snel aandoen kleedje” voor deze zomer.

Ontbijt: jadiejadieja …. havermoutpap met rijstmelk, aardbeien en zadenmengsel
Tussendoor: een handvol walnoten en een stuk ananas
Lunch: Tomatensoep en een appel
Tussendoor: gedroogde mango
Avond: een klein stukje kip, snijbonen met een tomatensausje

Geef een reactie

