48 dagen

Eindelijk, het weekend is voorbij! De week is zoveel makkelijker om alles wat gestroomlijnd te houden. Al ben ik redelijk blij van het zondige dit weekend. Al bij al viel het heel goed mee. We starten deze week dan ook met heel veel volharding. en met een nieuwe weegschaal. Woog ik gisterennammiddag, na het eten van twee stukken taart en met al mijn kleren aan nog 73 kilo (wat – 5 kilo op een week zou zijn), vanmorgen woog ik ineens weer 80 kilo (wat een halve kilo bij zou zijn). Nu ben ik wel ongesteld aan het worden, maar zo’n grote verschillen … nee, daar kan het niet aan liggen. Vanmiddag dus een nieuwe weegschaal gaan kopen.

Ontbijt: havermoutpap met hazelnotenmelk, aardbeien en een kop koffie (en veel te veel stress om er deftig van te genieten, wegens kuisvrouw die komt en huis dat een stort is)
Tussendoor: een handvol walnoten en een appel
Lunch: sla, tomaten, komkommer, radijsjes, gekookte bloemkool en twee kleine verse geitenkaasjes
Tussendoor: gedroogde mango en een banaan
Avond: gewokte prei en champignons met gerookte zalm.

 

Geef een reactie

