49 DAGEN

Het gaat goed, het gaat goed!

De voedselzandloper is een reuze interessant boek. En het ligt een beetje in de lijn van hoe ik eet als ik er bewust mee bezig ben. Gisteren enkel gezondigd door na het fietsen een paar boterhammen te eten. Maar ik had precies echt nood aan koolhydraten…

Wat at ik gisteren?

Ontbijt: havermoutpap met hazelnotenmelk en een fruitmengeling uit de diepvries. Met een zadenmengsel dat ik in de bioshop vond er bovenop.
Tussendoor: noten en gedroogde mango
Lunch: witte bonen in tomatensaus en een spiegeleitje. Een kom aardbeien
Tussendoor: radijsjes en een paar witte boterhammen na het fietsen
Avond: sla, tomaat, garnaaltjes, zelfgemaakte mayo en broccoli.

Vandaag

Ontbijt: de rest van het ontbijt van gisteren met extra aardbeien
Tussendoor: een glas versgeperst fruitsap
Lunch: een slaatje van komkommer, radijsjes, walnoten en gerookte makreel. Met een beetje olijfolie en rode wijnazijn. met een appel als dessert
Tussendoor: een fruitslaatje bij de fruittaart van het bezoek
Avond: kip met sjalotjes en kerstomaatjes met beetgare roosjes bloemkool. Als dessert een stukje ananas

 

Geef een reactie

