51 dagen

amai, gisteren heel flink geweest en geen honger gehad. Het slaatje van de Avalon was supperlekker en ’s avonds at ik geen soep maar opnieuw een slaatje, deze keer met makreel. De postbode bracht gisteren ook een zeer interessant cadeautje. Ik had namelijk het boek “de voedselzandloper” besteld. Had er al vanalles van gehoord en gelezen en ik kon me toch precies goed vinden in wat er in geschreven staat. Het is geen dieet om af te vallen, maar om gezond ouder te worden. Een leuk voordeel van deze manier van eten is dat je wel degelijk afvalt als je te veel weegt. Ik ben er gisteren eens in sneltreintempo doorgegaan en het ziet er echt iets voor mij uit. Want laat het duidelijk zijn, er moet echt iets gebeuren aan mijn manier van eten. Ik moet geen strenge diëten beginnen of te veel dat mag niet diëten. Ik moet een manier van eten vinden die mij past en waar ik niet wanhopig naar frieten en chips begin te snakken na één dag.

Ik laat jullie meelezen wat de voedselzandlopen allemaal op mijn bord brengt

Ontbijt: havermoutpap met banaan en een beetje agavenectar om te zoeten
Tussendoor: appel en een glas versgeperst pompelmoessap
Lunch: slaatje met tomaatjes gevuld met tonijn en witte bonen puree
Tussendoor: gedroogde mango
Avond: kip met broccolipuree (zonder aardappelen) en een slaatje met noten

Drinken:

– minstens een liter kruidenthee/witte thee/groene thee
– minstens een liter water
– 1 glaasje wijn bij het avondeten

 

Geef een reactie

