53 dagen

Het gaat goed, al heb ik nu al twee avonden serieus honger geleden na het eten. En ik weet dat honger lijden niet goed is. Maar ik weet ook dat als ik ’s avonds nog iets begin te eten, ik niet te stoppen ben. Gisteren heb ik het kunnen houden bij een paar rijstwafels, tomaatjes met zeezout en een schelletje kippenwit. En, omdat er witte wijn in de dragonsaus moest en er nog net 1 glas over was in de fles heb ik ook een glas wijn gedronken. En ik doe dat echt beter niet, want heb me de rest van de avond moeten inhouden om geen nieuwe fles open te doen. Neenee, niet verslaafd….

Ontbijt: gierst hash browns met een spiegeleite (gekookte gierst gemengd met fijngesneden rode ui en bieslook, bakken in de pan en eitje er bovenop)

Tussendoor: rauwe worteltjes en stukjes appel

Lunch: sla-courgettesoep met croutons van volkoren sesambrood

Tussendoor: thee in de cafetaria van de sporthal wegens voor de rest alleen maar snoep en chips…

Aperitiefje: rijstwafels met tomaatjes en extra zeezout

Avond: de zoon wil chilli met tortilla’s. Ik ga hem de sin carne versie aansmeren en zelf geen tortilla’s eten, maar chilli met een slaatje

Geef een reactie

