54 dagen

Nog 54 dagen te gaan, dat moet kunnen. Blijven volhouden! Gisterenmiddag ben ik de biowinkel gaan plunderen (die ecocheques moeten toch ergens voor dienen) en kwam ik thuis met allerlei nieuwe soorten thee. Dus elke avond gaat het water op voor een grote pot thee. Gelukkig heb ik ook heel wat nieuwe boeken. Want lezen en thee is een veel betere manier om mijn avonden door te brengen dan tvkijken en snacken. Toch heb ik gisteren van grote honger nog twee meergranentortilla’s bij de soep gegeten en nadien nog een schelletje kaas (het was wel lightkaas).

Ontbijt: een dikke snede volkorenbrood met sesam, geroosterd, met omelet en verse spinazie (net geplukt uit de tuin, verser kan niet)

Tussendoor: een halve appel en een paar schijfjes watermeloen

Lunch: pompoen – kikkererwtensoep

Tussendoor: veeeeeeeel koffie, want koffieproeverij.

Avond: gierst met dragonkip en broccoli.

Geef een reactie

