Dag 75

Amai, gisteren was een goede dag. Ik heb me flink aan mijn voorziene menu gehouden. De Chileense groentestoofpot was ontzettend lekker en vulde meer dan voldoende met een kleine portie. Altijd leuk!

Ik had ’s avonds nog plannen en heb op die manier het sneukelgevaar kunnen ontwijken. Heb als prijs mezelf dan een glaasje rode wijn ingeschonken voor het slapen gaan. En dat heeft gesmaakt. Het smaakte naar meer, maar ik heb me kunnen inhouden. Jeuh voor mezelf! Ik voorzie nu ook iets dat ik bij het thuiskomen onmiddellijk in mijn mond kan steken om niet te beginnen snoepen als ik aan het koken ben.

Ontbijt
Ontbijtgranen met halfvolle melk

Tussendoortje
1 banaan

Lunch
Overschotje groentestoofpot met slaatje

Vieruurtje
Yoghurtje

Aperitiefje
Rauwe groentjes

Avond
Champignon risotto

Geef een reactie

