Dag 74

Amai, mijn pauze in het effectief diëten heeft precies wel even geduurd als ik de dagen sinds ik gestart ben begin op te tellen. De drive is er ook nog niet helemaal. Gisteren deed manlief een keigoeie fles rode wijn open en heb ik dus wel een paar glazen gedronken. Met als resultaat ook een potje chips nadien. Volgende week heeft hij de late,, ’t zal beter gaan 😉

Maar, elke dag jezelf opnieuw bijeenrapen, dat blijven we doen. Ik neem opnieuw mijn thermos mee naar het werk zodat ik mijn portie kruidenthee drink en ga mijn waterkan ook weer boven halen.

Ontbijt
1 snede zuurdesesmbrood met een spiegeleitje en bieslook

Tussendoor
Mango

Lunch
Restje quinoa met groene kruiden van gisteren met worteltjes en tomaten. En als ik het me goed herinner ligt er nog wat gerookte zalm in de koelkast op het werk.

Vieruurtje
1 yoghurtje

Avond
Porotos granados, een chileens groentenstoofpotje

 

 

 

One thought on “Dag 74

  1. Vandaag pas via je opdenbuiten blog op deze blog geraakt.
    Succes met je “voor goed” ! Ik probeer mee te doen met jou. Mijn maten zijn ongeveer dezelfde als de jouwe (2cm groter), ben wel een paar jaar ouder. Elke kilo kwijt zal me blij maken. Ik zou graag onder de 70 kilo geraken maar 72 zou al super zijn.

    Maar wat eet jij weinig! Ik zou verwachten dat je een bonenstaak bent…
    Bedankt voor de inspiratie voor de (althans voor mij) bijzondere gerechtjes.

Geef een reactie

