Dag 31

Gisteren ging goed, alleen een beetje gezondigd met een klein kommetje chips met veel zure uitjes ….
Ik heb ook heel de avond zitten opzoeken over koolhydraatloze diëten en ben uitgekomen bij iets dat mij misschien wel zou lukken. Geen witte KH, wel KH uit fruit, linzen, quinoa, bonen … Klinkt doenbaar.
En ik heb beslist mezelf te belonen met 2 glazen wijn als ik daar zin in heb. Het had echt geen zin om alles van mijn slechte gewoontes te laten, want het resultaat is dat ik dan gewoon op alles zondig.

Voor de razende honger als ik thuiskom en nog moet beginnen koken heb ik ook een oplossing gevonden. Soep!

Ontbijt
Omelet met champignons

Tussendoortje
1 appel

Lunch
klein restje quinoarisotto met een slaatje (sla, tomaatjes, sjalotje en een halve avocado)

Vieruurtje

niets

Avond
Tomatensoep
Bruine linzen met spinazie, groene boontjes met sjalot en citroen en een spiegelei
2 glazen rode wijn
1 yoghurtje

Avond
Linzen

Geef een reactie

