Dag 28: WEEKEND

Na de domper op de feestvreugde gisteren en de daarbijhorende FOERT beweging naar chips, pizza en wijn, ben ik vandaag weer helemaal “in the zone” geraakt. Ik moet stoppen mezelf voor te liegen en te denken dat ik goed bezig ben, als ik ’s avonds niet van de wijn en de chips kan afblijven. Vandaag scheen ook het zonnetje en ben ik heel veel buiten geweest. Ik kreeg echt zin in bewegen en ga dus vanaf de komende week proberen sport in mijn routine in te voegen. Vandaag ben ik met zoonlief al gaan fietsen en morgenvroeg trekken we naar het zwembad.

Ontbijt
2 sneetjes meergranenbrood met een schelletje jonge kaas

Tussendoor
1 appel

Lunch
Omelet van 2 eitjes, spinazie en tomaatjes

Vieruurtje
1 banaan

Feestavondje thuis!
Aperitief
4 komkommerschuitjes met garnaaltjes en light mayo, bieslook en peterselie
Selderstengels
3 glazen witte wijn

Avond
1 stuk lasagne en gemengde sla
Dessert
Een kommetje popcorn terwijl we met het hele gezin naar de film keken

Geef een reactie

