Dag 24

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik voel me allesbehalve. Gisteren een hele dag met hoofdpijn rondgelopen. Vanmorgen alweer voor dag en dauw wakker en de mist in mijn hoofd is nog niet opgetrokken. Ik heb ook totaal geen zin in eten. Misschien wel omdat er vandaag ineens weer een halve kilo bij is …. Ik moet mij dringend herpakken.

Onbijt
Volkoren ontbijtgranen met amandelmelk

Tussendoor

niets

Lunch
4 sneetjes meergranenbrood met jonge kaas en smeerkaas
1 appel
1 activia

Vieruurtje

veel te veel koekjes

Avond
wrap met heeel veel rauwe groenten en een yoghurtsausje
1 glas witte wijn

Geef een reactie

