Dag 20: weegmoment

Ja, de ijverige lezer heeft al gezien dat ik vorige week één van mijn basisdoelstellingen door het raam gegooid heb. Ik heb weer heel de week wijn gedronken. Ik wijt het aan de vakantiesfeer die in huis hing. Na deze week verlof gaat het slot er weer op.

Wat eten betreft gaat het redelijke goed. Het blijft allemaal KH arm en weinig vlees.

WEEGMOMENT

1m 66
Begingewicht: 81,5
Huidig gewicht: 78,7

Damn, 200 gram erbij.

Maar, ik heb me twee weken geleden eens opgemeten en daar is er beter nieuws
Borst: begin: 96 cm – huidig: 94 cm
Taille: begin: 86 cm – huidig: 81 cm
Buik: begin 98 cm – huidig: 97 cm
Heupen: 118 cm – huidig: 114 cm

Het is dus duidelijk he, er moete extra aandacht naar de buik.

Ontbijt
1 ontbijtpeperkoek on the go wegens te laat opgestaan

Tussendoor
2 koppen kruidenthee
1 appel

Lunch
4 sneetjes volkorenbrood met light smeerkaas en groenten

Vieruurtje
1 activia 0%

Avond
Spaghetti, met kaas en vlees….zucht

Geef een reactie

