Dag 18

Gisteren dus gaan eten. Ik was helemaal vergeten dat we dat gepland hadden. Valentijnscadeautje van mijn vader. Veel light stond er niet op de kaart, dus ik heb een slaatje met spek en scampi gegeten. Brood heb ik laten liggen en ik heb een viertal frieten van de zoon gestolen. Wel een glas witte wijn als aperitief en een fles rode wijn gedeeld met manlief.

de weegschaal zal morgen niet veel beweging tonen, ik schommel al heel de week rond het gewicht van vorige week vrijdag.

Ontbijt
Roerei met basilicum op sesamcracker
2 koppen koffie

Tussendoor

Lunch
Linzenslaatje met komkommer, tomaat en verse munt

Vieruurtje

Avond
Boekweitnoedels met gewokte groenten

Geef een reactie

