Dag 14: WEEKEND

Keifier op mezelf! Na drie glazen schuimwijn gisteren en een paar bladerdeegstengels dacht ik echt dat ik er aan was voor de moeite. Maar, toen we aan tafel gingen heb ik enkel spuitwater gedronken en geen frietjes gegeten! Na het eten, toen we gezellig naar tv keken heb ik wel nog een glaasje wijn gedronken. Omdat mijn vader een serieus goeie fles had opengedaan. Voor sommigen lijkt dit misschien veel, maar ik kom, helaas, van veeeeeel meer. Dus dit is zeker een goede vooruitgang.

Vandaag lekker rustig zondagen. Nog middageten bij mijn ouders en dan vanavond een lekker soepje maken, zodat ik meteen al een lunch heb voor morgen.

Ontbijt
1 zachtgekookt eitje
1 sneetje pompoenbrood
1 appel

Tussendoor
En stukje blauwe marsepein tijdens het cupcakes versieren

Lunch
Soep
Stukje gebakken kabeljauw
Venkelgratin
2 glazen schuimwijn

Avond
kleine kaastoast met rauwe groenten en koolsla
2 glazen witte wijn

Geef een reactie

