Dag 11

Er is echt iets mis met mijn donderdagen. Te laat vertrokken van het werk , met een rommelende maag. Thuiskomen met een kleuter die niet alleen doodmoe is maar ook uitgehongerd. Spaghetti die niet lekker bevonden wordt, een bord croque monsieur dat tegen de grond gaat en dat allemaal terwijl ik voor mezelf gebalanceerd, gezond en licht probeer te koken. AAAAAAAAAAA! Ik heb mij dan uit pure frustratie een glas wijn ingeschonken. En dat heeft gesmaakt. Wel spijtig dat ik altijd donderdag uit de band spring terwijl ik me op vrijdag weeg.

 

Ontbijt
Havermoutpap met sojamelk en ahornsiroop

Tussendoor
1 appel

Lunch
Griekse sla (gemengde sla, komkommer, rode ui, feta)
(nota aan mezelf: hier moeten echt meer groenten bij, want dit was echt niet vullend genoeg)

Vieruurtje
1 banaan
1 appel

Avond
Linzenchili met een stukje gebakken kip, sla en dressing
2 glazen rode wijn

Geef een reactie

