Dag 9

Na een dagje ziek op de bank te hebben doorgebracht, vandaag weer gaan werken. Vanmorgen zat ik vol energie, maar na de middag begon het toch wat te tanen. Snot en grieperige toestanden gaan misschien niet al te goed samen met diëten. Want ook al eet ik zeer gezond, ik krijg toch een pak minder calorieën binnen dan vroeger. En dat zal voorlopig wel een invloed hebben op mijn weerstand. Voor de rest was het een zeer drukke dag, wat altijd helpt om niet gefocust te zijn op eventuele hongertjes.

Bovendien bewees ik vanavond dat ik wel goed bezig ben, zo zonder echt te tellen. Ik heb met de Propoint methode eens alles berekend wat ik vandaag at en ik kwam op 25 punten, terwijl ik er eigenlijk 29 mag eten. En ik heb best ruim geteld. Goe bezig!

Ontbijt
1 sneetje geroosterd brood
omelet met spinazie (ik gebruik 1 volledig ei en het eiwit van een tweede ei. Grote portie, weinig vet want dat zit allemaal in de eierdooier).

Geen tussendoortje, teveel vergaderd

Lunch
wortel-pompoensoep met linzen en spinazie

Vieruurtje
1 appel
1 fruityoghurt

Avond
rijst met Thaïse gewokte groenten

Geef een reactie

