Dag 6: WEEKEND

hehe, weekend. Ik was van plan om in het weekend er wat minder op te letten, maar het wegen gisteren heeft me een pak motivatie bijgegeven. Ook het feit dat mijn broek wat losser zit en ik me niet zo opgezwollen voel helpt enorm. Dus doen we  in het weekend gewoon verder. Hoe ik dat vanavond ga aanpakken terwijl ik pizza beloofd heb weet ik nog niet. Waarschijnlijk maar een halfje eten en voor de rest een reuzeberg sla maken. Of vegetarische spaghetti maken.

Ontbijt
een kom havermoutpap met ahornsiroop en twee koppen koffie

Tussendoortje
1 appel

Lunch
2 mueslibroodjes met geitenkaas en komkommer

Vieruurtje
1 fruityoghurtje

Avond
1/2 pizza met ui en ansjovis (geen kaas!)
Sla en komkommers
Yoghourtdressen
2 glazen rode wijn

 

Geef een reactie

