Dag 4

Gisteren een volledige dag thuis overleefd zonder al te veel moeite. Wel drie K3 hartjeschipjes in mijn mond gestoken…
In de bib kon ik de hand leggen op het nieuwste Weight Watchers kookboek. Als ik de recepten daaruit wil gebruiken moet ik wel overschakelen op de pro points berekening in plaats van de oude flexipoints. En met dat nieuwe systeem ben ik nog niet zo mee. Ik mag 29 dagpunten en heb 49 weekpunten. Wat ontzettend veel punten zijn. Ik zal er nog een beetje moeten inkomen.

Daarnaast bracht ik ook Jamies 30 minuten kookboek mee. Waarschijnlijk raak ik daarmee wel aan mijn weektotaal ..

Helaas ging het bij het thuiskomen een beetje mis. Na redelijk slecht nieuws op het werk (waardoor ik de hele dag in vergadering zat en dus geen boodschappen kon doen) bleek ook nog de hond van de buren doodgereden, wat een hysterische huilbui van de zoon tot gevolg had. Waarop ik het allemaal even gehad had en toch een glas wijn inschonk. En pittabroodjes met tonijnsla at.

Ontbijt

Een stevig ontbijt met omelet met spinazie en twee sneetjes brood getoast. Met een glas appelsiensap

Tussendoor

1 appel

Lunch
Bloemkoolsoep met vier crackers met pompoenpuree (van gisteren)

Vieruurtje

1 activia 0%

Avond

4 kleine pittabroodjes met zelfgemaakte tonijnsla (met weinig mayo en beetje yoghurt), sla en komkommer

3 glazen witte wijn…. aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia

 

Geef een reactie

