Dag 2

Ben heel blij dat ik gisteren van de wijn ben kunnen afblijven. De hoofdpijn ’s ochtends die ik tot voor kort aan de alcohol weet is echter (nog?) niet verdwenen. Ik heb wel het gevoel dat ik beter geslapen heb.Ik besluit met niet elke dag te wegen, maar vrijdagochtend als weegmoment te nemen.

Ontbijt

een kom Fruit&Fibers met halfvolle melk en een glas appelsiensap

Tussendoor

1 activia 0% kersenyoghurtje

Lunch

Slaatje met gemengde sla, komkommer, gele tomaatjes, rauwe bloemkool en geroosterde paprika. Op smaak gebracht met olijfolie, peper, zout en oregano

Vieruurtje

1 appel

Avondeten

120 ge linzen (overschot van gisteren) met verse spinazie en een spiegeleitje

Dessertje

Een stukje gruyere kaas

Dranken

1 glas appelsiensap
1,5 liter kruidenthee
3 glazen water

** Oeps, en bijna vergeten dat ik tijdens het koken nog twee sneetjes brood met haringsla gegeten heb…

Geef een reactie

