Dag 1

Een druilerige maandag. Het is freezing cold buiten. Wat een idee om met zo’n weer aan een dieet te beginnen. Maar we gaan ervoor.

Weegschaal: 81,5 kilo

Ontbijt

2 kiwi’s

Tussendoor

1 appel

Lunch

Slaatje met gemengde sla, komkommer, gele tomaatjes en 125 gr gerookte forel. Met een beetje olijfolie als dressing en peper, zout en oregano als smaakmakers

Vieruurtje

1 appelsien

Avondeten

Rauwe bloemkool met 1 EL cocktailsaus
120 gr linzen (gekookt met wat blokjes wortel)
Reepjes geroosterde paprika
lenteuitjes

Dessertje
1 activia 0% kersenyoghurtje

Drank

1,5 liter kruidenthee
1 kop koffie
1 glas appelsiensap
0,5 liter water

Conclusie

Zoals verwacht vlieg ik te stevig in. Dat herinner ik me van vorige pogingen en daar moet ik mee opletten. Het is me gelukt om een avond geen wijn te drinken: jeuh! Water in mijn mooiste wijnglazen lukt goed, blijkbaar is dat drinken van mij echt een gewoonte geworden. Morgen meer inspanningen doen om het ontbijt wat substantiëler te maken.

Geef een reactie

