Dag 5

WEEGMOMENT

Startgewicht: 81,5
Huidig gewicht: 79,5

Niet te geloven. Na vier dagen twee kilo minder. Ik dacht wel dat alcohol laten een serieuze invloed zou hebben op mijn gewicht, maar hier verschiet ik toch echt van. Gisteren wel even een dipje door een rotdag, maar blijkbaar heeft dat niet veel resultaat in de negatieve zin gehad.

Vandaag een dagje thuiswerken. Normaal zou dat moeilijker zijn omdat ik meer goesting heb om vanalles te sneukelen. Vandaag is dat geen probleem want er is zo goed als niets in huis. Vanavond boodschappen doen en een compromis zoeken voor de lekkere dingen die zoonlief en manlief willen eten en waar ik liever vanaf blijf.

Ontbijt
Een kom fruit&fibers met halfvolle melk

Tussendoor
1 appel

Lunch
Tomaten-groentesoep met rijstnoedels en een klein pistoleetje

Vieruurtje
een fruityoghurtje, wel volle yoghurt maar ik had iets vullend nodig

Avond
Kleine pizzagebakjes met filodeeg. Een experiment met dit recept in het achterhoofd.
Een glaasje wijn

Dessert
een glas wijn, een stukje kaas en augurkjes en ajuintjes om van te genieten in de zetel

 

Geef een reactie

